Mualliflar: Yuldasheva D.N., Ne`matova G.H., Ashurbayeva R.Q.
Turi: Metodik qo`llanma
Til: O `zbek
Nashr yili: 2019
Nashriyot: Muharrir nashriyoti
Sahifalar soni: 124
Tasnifi: Ta’lim ona tilimizda olib boriladigan o‘rta umumta’lim maktablarida o‘qitiladigan har bir o‘quv predmeti bоshqalari bilan o‘zarо alоqadоrlikda o‘rganilgandagina o‘zining haqiqiy mоhiyatini namoyon eta oladi. Buning uchun esa maktab o‘quv rejasida ta’limi belgilangan o‘quv predmetlarining o‘zaro bog‘liqligini asoslash lozim. Ona tili o‘qituvchisi, avvalo, o‘zi ta’lim berayotgan o‘quv predmeti, o‘rta umumta’limda o‘qitilayotgan barcha o‘quv predmetlarini o‘rganish va o‘rgatish vositasi ekanligini anglab olishi zarur. Muayyan o‘quv predmeti ta’limi jarayonida uni boshqa o‘quv predmetlari mavzulari bilan aloqadorlikda o‘qitish bolaning intellektual salohiyatini shakllantirish va rivojlantirishga ijobiy ta’sir ko‘rsatadi. Ona tili ta’limining fanlararo aloqasi til imkoniyatlaridan unumli va samarali foydalana olishni tizimli ravishda tashkil etish uchun zamin hozirlaydi. O‘quvchi lug‘at boyligining boyib borishida yana bir ulkan xazina – uzluksiz ta’lim muassasalarida o‘rganiladigan boshqa o‘quv predmetlarining ham beqiyos hissasi bor. Ona tili ta’limi jarayonida fanlararo aloqadorlikni ta’minlash o‘quvchining lug‘at zahirasini boyitish, og‘zaki va yozma nutqini rivojlantirish, uslubiy ravon, mantiqiy mukammal matnlar yaratish, qamrovi keng terminologik manbalarga egalik qilish demakdir